Tuesday, December 7, 2010

Azam tahun baru~

Hurm, masih dalam mode tahun baru..
so jom bercerita pasal azam..
eh, azam thun lepas dah langsai?
hurm, rsenya belum..haha..disebabkan belum ,azam aku akan berganda la thun ni...
tp at least aku still ingat lg kan azam thun lepas...korg?
dah langsai or still berhutang..
kembali pd azam aku blik..
jd untuk thun ni, azam aku nak
1) Jd penulis blog..alhmdulillah..dah tercapai..blog pon dah siap..
2) jd penderma darah..hurm, dah dua kali aku ke pusat derma darah, tp msih x berkesempatan,
pertama kali pg, kna reject sbb selesema, yg kedua sbb masa dah abis..haihz..
3)  Ikrar sbg penderma organ..yg ni azam thun lepas, so dsbbkan blum langsai, aku akan cuba tunaikan pd thun ni...actually,dh berapa kali aku plan, tp msih belum berkesempatan..mgkin sbb faktor tempat..stkat yg aku tau,hnya dua tmpat boleh mendaftarkn diri iaitu Hosp. P Pinang dan Hosp. KL.. xtau la kalau ada tmpat laen lg..

        contoh kad ikrar penderma organ

     isteri x-PM, Tun Jeanne pon jd pengikrar..

     tak ketinggalan, Khairy Jamaluddin dan Hishamuddin Hussein..hrap2 btul la..hehe

eh, mcm poyo lak aku ni..bgtau azam aku kt org..
ah, pedulik ape..aku nak tiru style Thomas Edison..
sblum cipta sesuatu, dia akan umumkan dulu dy pnya plan, then baru blik wat kerja..
so baru la dpat postif pressure untuk laksanakan plan dia 2..haha
kalau la dia  x bwat mcm 2, mgkin skrg kita x dpat guna mentol..
so aku pun nak guna la style 2..
harap2 dpat jd pemangkin smgat nak laksanakan..
korg pon, peringatkanlah aku ye..hehhe..

No comments:

Post a Comment