Sunday, October 30, 2011

Separuh akhir,dari dulu sampai sekarang~

Sejak aku dr kecil smpai sekarang,byak pertandingan sukan aku dah lalui..
Tp ada satu bnda yg aku plg takut..
perlawanan separuh akhir..

Mungkin ada yg ckap,separuh akhir je,bukan final pon,
tp dlm hidup aku separuh akhir la yg plg aku x suka,
sbb aku asyik terkandas je kat separuh akhir.

dulu kalau main bola baling,selalu dapat no 3
dr aku f2 sampai la aku f5,mesti kantoi kat separuh akhir,
bila tersangkut kat separuh akhir,bermakna aku hnya mampu ke penentuan tempat ke 3/4
nsib baik la selalu gak menang perlawanan ke 3/4
so ada la koleksi medal kenangan.

nasib baik la rugbi jadi pengubat
setakat aku main rugbi,dah 6 kali ke final,
walaupun sekali je menang final
kira ok la sebab semua kejohanan peringkat negeri

tp semester ni rasanya paling menyakitkan hati
semester ni kali pertama aku mewakili Bond Uni
dalam Australia University Games(AUG)
dan kami terkandas di separuh akhir

Bond Uni handball team ( aku sorang je bukan dari Eropah atau Australia)

semester ni pon kali pertama aku main dalam Bond World Cup
dan semalam,team aku,Team Mongolia
kalah dalam semi final dgn Team Australia
(walaupun nama Team Mongolia,tp xde sorg pon dr Mongolia)

tp x kisahlah,at least dapat gak ke separuh akhir
masih bertuah berbanding dgn team lain yg terkandas kat peringkat kumpulan dan suku akhir
harap2 lepas ni dpat la ke final kalau bertanding sukan apa2...

No comments:

Post a Comment