Tuesday, January 17, 2012

Fourth Semester!

Alhamdulillah
Cuti semester telah berakhir dan seperti biasa cuti telah dihabiskan dgn secara bosannya.
Tahun 2012 bermakna aku telah berada di smster ke-4 dalam Ijazah Undang-Undang.
Semakin hari semakin berat beban yg ditanggung mgkin kerana ilmu semakin bertambah tetapi masih belum ada peluang utk menganplikasikannya.

IAllah semster ini aku mengambil subjek Undang- Undang Perlembagaan, Ganti Rugi, Tanah dan juga Perniagaan. Rasanya semester ini akna menjadi paling susah kerana subjeknya akan banyak berkisar kepada Undang2 Australia dimana aku amat benci utk belajar sesuatu yg tak mungkin aku dapat aplikasikan nanti apabila pulang ke tanah air.

Rasanya smpai disini shaja utk kali ini. IAllah akan bertemu lagi pada masa akan dtg.


p/s: Aku rasa geli la. Dah lama tak menulis dlam bhsa baku. =p

No comments:

Post a Comment